اوحدی:

شهدا و ایثارگران فراجناحی و متعلق به انقلاب اسلامی هستند

شهدا و ایثارگران فراجناحی و متعلق به انقلاب اسلامی هستند

به گزارش بلک بلاگ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: شهدای معظم ما به هیچ دسته و جناح سیاسی تعلق ندارند و متعلق به انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و ارزش های خاندان (ع) هستند و جامعه ایثارگری هم با چنین نگاهی در انتخابات حضور می یابد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک روز روابط عمومی، با تکیه بر لزوم افزایش وحدت و همدلی در جامعه اظهار داشت: در شرایط فعلی هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند تا این وحدت افزایش یابد.
وی ادامه داد: خوشبختانه مراحل فرآیند ثبت نام انتخابات به خوبی و با آرامش انجام شده است و ان شاء الله شاهد حضور حداکثری جامعه معزز ایثارگری و عموم مردم در این انتخابات خواهیم بود. توجه به این نکته هم ضروریست که شهدای گرانقدر ما به هیچ دسته و جناح سیاسی تعلق ندارند و متعلق به انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و ارزش های خاندان (ع) هستند و امروز هم جامعه ایثارگری با چنین نگاهی در انتخابات حضور می یابد. سوءاستفاده از نام و اعتبار شهدا برای اهداف حزبی اساسا خیانت به خون شهدا است و نباید اجازه چنین اتفاقاتی را داد.
معاون رئیس جمهور ضمن اشاره به گزارش عرضه شده توسط معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: پارسال علیرغم تمام محدودیت ها شاهد رشد و افزایش در اجرای برنامه های فرهنگی و تأثیرگذار بودیم. برگزاری ۶ کنگره ملی و یک کنگره بین المللی اثرات بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور داشت. بخصوص اجرای کنگره ای در رابطه با جانبازان شیمیایی با حضور انجمن ها و صاحب نظران از سایر کشورها تأثیرات خوبی را در این عرصه برجا گذاشت.
اوحدی تاکید کرد: اثرات خوبی که برگزاری این کنگره ها و اجرای برنامه های فرهنگی به دنبال داشت نشان داده است که اگر برنامه ریزی درستی در حوزه فرهنگی داشته باشیم می توانیم کارهای شاخص و بسیار تأثیرگذاری انجام دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: روز گذشته دکتر روحانی هم نامه ای را به معاونت حقوقی خود ابلاغ کردند که طی آن مبحث حقوق شهدا و جانبازان شیمیایی باید در عرصه بین المللی پیگیری شود.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این نشست با تاکید بر لزوم آموزش کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: مهارت های کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به روز شود تا بتوانند برنامه های ابلاغی را به خوبی اجرایی کنند و نهایتاً شاهد افزایش رضایت جامعه معزز ایثارگران از خدمات بنیاد باشیم.
وی ادامه داد: هدف گذاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به صورت شفاف مشخص شود و به تمام کارکنان اعلام گردد و نظارت لازم بر انجام فعالیت ها هم صورت گیرد تا شاهد اثرگذاری لازم در امور باشیم.




منبع:

1400/02/27
22:20:44
0.0 / 5
980
تگهای خبر: آموزشی , برنامه , حقوقی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳