نماینده ولی فقیه در استان مركزی:

خیلی از دستاوردها و پیشرفت های كشور به بركت تفكر جهادی است

خیلی از دستاوردها و پیشرفت های كشور به بركت تفكر جهادی است

به گزارش بلک بلاگ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در همه ابعاد است و خیلی از دستاوردها و پیشرفت های کشور به برکت تفکر جهادی محقق شده است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر سه شنبه در بازدید از اردوهای جهادی نوروزی و در جمع جهادگران بسیج سازندگی اراک، اظهار نمود: بزرگترین تفکری که به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام (ره) در کشور جاری شد تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بود که امروز به خوبی شاهد آثار و خیرات این تفکر در سطح جامعه هستیم.
وی اضافه کرد: تفکر جهاد، ایثار و شهادت همچون بزرگترین برکات وجودی امامین انقلاب است و ملت ایران در طول ۴۲ سال قبل به خوبی از این تفکر استقبال کرده اند و امروز خیلی از دستاوردها و پیشرفت های کشور به برکت این تفکر است که باید قدر آنرا بدانیم و از آن به خوبی استفاده نمائیم.
جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در همه ابعاد است
امام جمعه اراک اشاره کرد: جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در همه ابعاد است و اگر می خواهیم در راه تعالی و پیشرفت حرکت مؤثر و جهشی داشته باشیم باید به این فرهنگ باارزش اهمیت دهیم.
وی با اشاره به اینکه، یکی از مصادیق جهاد همان جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب است، اضافه کرد: ثمره آن حرکت خیرات و برکات زیادی برای کشور داشت و توانست حجم عظیمی از خرابی ها و ویرانی ها را آباد کند و آن تفکر به مفهوم واقعی آبادی و سازندگی در کشور را رقم زد.
دری نجف آبادی اظهار داشت: امروز آن چیزی که برای پیشرفت در گام دوم انقلاب به آن نیازمند هستیم فرهنگ جهاد است که خوشبختانه توسط جهادگران بسیج سازندگی در حال گسترش است و در حقیقت اساس کار انقلاب شمرده می شود. اردوهای جهادی و جهادگران بسیج سازندگی افتخار ملت ایران هستند و بسیجیان جهادگر با حضور بموقع خود در میدان های نبرد کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.
حمایت از نیازمندان، محرومین و بیماران یکی از مصادیق جهاد است
نماینده ولی در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: پشتیبانی از نیازمندان، محرومین و بیماران یکی دیگر از مصادیق جهاد است که در روزهای بیماری کرونا این مساله توسط ملت ایران و بسیجیان چشم گیر بود و جهادگران بسیجی با اقدامات مؤثر خود توانستند لطمه های زیادی را برطرف کنند و البته باید این حرکت با قوت ادامه دار باشد.
وی افزود: امروز جهادگران بسیج سازندگی خدمات بسیار خوبی به مناطق محروم و کم برخوردار ارائه می کنند که بسیار قابل تقدیر است و بسیجیان جهادگر با عشق و اعتقاد قلبی وارد میدان خدمت می شوند و همین مؤلفه موجب اثرگذاری کارهای آنها می شود. جهادگران بسیج سازندگی از مؤمن ترین و دلسوزترین افراد به انقلاب اسلامی هستند که بهترین روزهای عمر خودرا صرف خدمت به مردم و نیازمندان می کنند و اینها باید الگوی همه جوانان باشند. امروز جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی در خدمت رسانی به محرومین پیشگام هستند و خوشبختانه با حضور بموقع خود در مناطق مختلف همچون سیستان و بلوچستان، سی سخت و سایر مناطق دیگر منشأ خدمات و اقدامات گسترده ای هستند.
وی اشاره کرد: رسیدگی به اشتغال، رفع نیازهای مردم، رفاه، آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت مردم که توسط جهادگران بسیج سازندگی انجام می شود جز مقدس ترین و بهترین عبادت ها است. استان مرکزی از سالهای گذشته در امر خدمت به مناطق محروم پیش قدم بوده و نمونه بارز آن در خدمت رسانی به مناطق سیل زده سال ۹۸ بود که جهادگران بسیج سازندگی با حضور بموقع خود توانستند اقدامات اثرگذاری انجام دهند.


منبع:

1400/01/10
23:30:49
0.0 / 5
915
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴