در آستانه نیمه شعبان

ورود پلاك های غیر بومی به قم ممنوع گردید

ورود پلاك های غیر بومی به قم ممنوع گردید

به گزارش بلک بلاگ قم استاندار قم ضمن اشاره به تصویب محدودیت های کرونایی ویژه نیمه شعبان اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری ورود خودرو با پلاک های غیر بومی به شهر قم در ایام هشتم و نهم فروردین ماه ممنوع می باشد.


بهرام سرمست امروز در انتها جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: آیین های نیمه شعبان که در سالهای قبل برگزار می شد سال جاری به صورت مجازی، غیر حضوری و غیر تجمعی خواهد بود.
وی ادامه داد: به شهرداری و سازمان فرهنگی تاکید شده که محیط شهر را بگونه ای آذین بندی کنند که تداعی جشن های باشکوه و در خور شان استان را داشته باشیم و شهروندان فضای با نشاطی را احساس کنند. مردم پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمایند تا از شکل گیری موج جدید کرونا در قم جلوگیری نماییم.
سرمست همینطور به بعضی از مصوبه های ستاد ملی کرونا اشاره نمود و اضافه کرد: در جلسه امروز مجوز واردات واکسن کرونا به بخش خصوصی تصویب گردید. با عنایت به تغییر ساعت از آغاز سال جدید مقرر شد قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ اعمال شود.
استاندار قم ضمن اشاره به در پیش بودن ماه رمضان خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد ملی کرونا مقرر شد در این حوزه تمهیدات لازم اندیشده و عرضه شود.
سرمست همینطور تصریح کرد: از خیران و گروه های مردمی که در دوران کرونا در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب کمک های مومنانه و مواسات را در پیش گرفتند تقاضا داریم که در این ایام مبارک که عید مستضعفان است هم کمک های خود به افراد صدمه پذیر از کرونا را فراموش نکنند.
استاندار قم در ادامه از تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) که طی یک سال گذشته و سالهای گذشته در کنار سایر اعضای شورای تأمین در ایجاد آرامش و برقراری امنیت تلاش کردند قدردانی کرد و اضافه کرد: این تلاش ها سبب شد که قم از نظر امنیت سرمایه گذاری در میان استان های کشور جزو سه استان برتر قرار بگیرد.
وی بیان نمود: آرامش و امنیت استان مدیون همفکری و همدلی تمام اعضای شورای تأمین است که سربازان گمنام امام زمان(عج) هم در پشت صحنه این اتفاق ها انصافا نقش قابل تقدیری دارند.




منبع:

1400/01/07
15:27:53
0.0 / 5
1078
تگهای خبر: سرمایه گذاری , شركت , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲