حمله وودی آلن به یك مستند

حمله وودی آلن به یك مستند

به گزارش بلک بلاگ «وودی آلن» در اطلاعیه ای با انتقاد از سریال جدید شبکه «HBO» آنرا فیلمی غرض آمیز و اطلاعات موجود در آنرا بی اساس خواند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از هالیوود ریپورتر، با انتشار قسمت نخست سریال مستند «آلن در مقابل فارو» از شبکه «HBO» که به اتهامات اخلاقی مطرح شده ضد «وودی آلن» از جانب «دیلن فارو» دخترخوانده اش پرداخته، این کارگردان ۸۵ ساله با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود «امی زیرینگ» و «کربی دیک» که کارگردانی این مستند را بر عهده دارند در واقع هیچ تمایلی به حقیقت نداشته اند و آنها را متهم به همدستی با «دیلان فارو» و عاملان آنها کرد.
در قسمت اول سریال مستند و چهار قسمتی «آلن در مقابل فارو» که یکشنبه شب انتشار یافت، «دیلان فارو» دختر «میا فارو» بازیگر هالیوودی و همسر سابق «وودی آلن»، به صورت مفصل جزئیات اتهامات اخلاقی اش را نسبت به «آلن» بیان نمود.
گفته می شود این مستند به اطلاعات بی سابقه ای درباره اتهامات «وودی آلن» دسترسی داشته اما «آلن» در بیانیه تازه انتشار یافته اش به صورت کلی این اتهامات را رد کرده و از شبکه «HBO» هم برای به روی آنتن بردن این مستند انتقاد کرده و البته گفته از این بابت شگفت زده نیست چون که شبکه «HBO» دارای یک قرارداد تجاری با «رونان فارو» است.
«رونان فارو» روزنامه نگار معروف و فرزند «وودی آلن و «میا فارو» است که نقش مهمی در افشای رسوایی اخلاقی «هروی واینستاین» تهیه کننده هالیوودی در سال ۲۰۱۸ داشت.
در سال ۱۹۹۲، «دیلان فارو» دخترخوانده آلن، او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد و باآنکه تحقیقات مدرکی برای اثبات گناه «آلن» پیدا نکرد اما وی نزدیک به سه دهه است که با این اتهامات رو به رو است.
«آلن» پیش از این درباره ادعاهای دخترخوانده اش گفته است: بیشتر از ۲۵ سال پیش این ادعاها عنوان شد، پرونده به صورت کامل توسط کلینیک سو استفاده جنسی از کودکان در بیمارستان ییل نیو و سازمان رفاه کودکان نیویورک مورد بررسی قرار گرفت. آنها چند ماه روی این قضیه کار کردند و مستقلاً نتیجه گرفتند هیچ تعرضی در کار نبوده است. در عوض، آنها متوجه شدند که احتمالاً یک کودک صدمه پذیر از جانب مادر عصبانی اش که درگیر طلاقی پرتنش بوده، راهنمایی شده تا این داستان را سرهم کند.




منبع:

1399/12/04
13:52:47
0.0 / 5
951
تگهای خبر: داستان , روزنامه , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱