تعویق اجرای یك تئاتر فیزیكال بر فراز برج آزادی

تعویق اجرای یك تئاتر فیزیكال بر فراز برج آزادی

به گزارش بلک بلاگ نمایش ˮدیوار آسمان  sky wallˮ کاری از گروه بین المللی تئاتر بدن دیوانه به نویسندگی، طراحی و کارگردانی یاسر خاسب بر فراز برج آزادی به تعویق افتاد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی این نمایش، «دیوار آسمان» اولین بار قرار بود ۱۰ بهمن اجرا شود که به ۱۶ بهمن موکول شد، ولی اکنون یاسر خاسب اعلام نموده که این نمایش را روز ۲۰ بهمن اجرا می کند.
نمایش «دیوار آسمان» به علت نامساعد بودن شرایط آب و هوا، هماهنگی با ارگان های ذیربط و دریافت مجوز از سازمان های مختلف در ارتباط با منطقه اجرایی به زمان اعلام شده موکول شده است.
یاسر خاسب به اتفاق گروه تخصصی اجرایی امروز (۱۶ بهمن) با رعایت تمامی موارد ایمنی و انجام تست های حرکتی خطوط پروازی یک اجرای تمرینی انجام می دهد تا خویش را برای نمایش اصلی و بداهه آماده کند. همینطور تمرین های ویژه این اثر در طبیعت و از ماه پیش روی دیوار ۱۲ متری حریق تالار وحدت صورت گرفته است، با در نظر گرفتن اینکه برج آزادی چندین برابر بیشتر از این هاست.
فیزیکال آرت اسکای دایو وال (هنر حرکات پروازی روی دیوار) است و در خلاصه اثر آمده است:
«بر بلندای پهنه ی دیواری عظیم، کماندو گربه ایرانی در جاده ابریشم، همچون تخته سنگ نبشته ی بیستون گون، انسانی آزاد در گذر از روی خط افق، به محور گردشی حول حائل عمود، به عشق و انرژی و صلح و نیک نامی ایران در جهان می کوشد.»
تئاتر فیزیکال "دیوار آسمان" به علت روش خاص اجرایی و به علت اجرا در ارتفاعات و حفظ امنیت جانی تیم اجرایی و مخاطبان با عنایت به شرایط جوی و آب و هوایی روز دوشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۸ بر فراز برج آزادی اجرا خواهد شد.
عکس خبر از طناز فضائلی اسکندری.



1399/11/16
13:08:41
0.0 / 5
997
تگهای خبر: تئاتر , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲