همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر صورت می گیرد؛

تخفیف ۲۰ درصدی آثار بوستان كتاب درباره انقلاب اسلامی و دهه فجر

تخفیف ۲۰ درصدی آثار بوستان كتاب درباره انقلاب اسلامی و دهه فجر

به گزارش بلک بلاگ مؤسسه بوستان کتاب آثار خود با مبحث ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی را با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می دهد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مؤسسه بوستان کتاب (مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) آثار خود با مبحث ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی را با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می دهد.
علاقه مندان جهت دریافت آثار فوق الذکر می توانند به فروشگاه های این انتشارات در قم (چهارراه شهدا)، تهران (خیابان انقلاب)، مشهد (چهارراه خسروی) و اصفهان (خیابان حافظ) و یا نشانی اینترنتی این مؤسسه به آدرس www.bustaneketab.ir رجوع کنند.
از جمله آثار این مؤسسه در مبحث انقلاب اسلامی و دهه فجر، می توان به «طلوع خورشید»، «حدیث آفتاب»، «مجموعه آثار علمی همایش بیانیه گام دوم انقلاب»، «ایران و آمریکا در چهل سال»، «علل و عوامل فروپاشی رژیم پهلوی»، «انقلاب ۴۰ ساله»، «انقلابی متمایز»، «امام خمینی (ره) در چشم انداز یاران»، «پرتوی از خورشید»، «نگاهی به مبانی تحلیلی نظام جمهوری اسلامی ایران»، «روحانیت و مشروطه»، «حکومت و سیاست»، «مبانی نهضت احیای فکر دینی»، «چالش های فکری نظریه ولایت فقیه»، «ولایت فقیه به زبان ساده» و «حکومت اسلامی در کوثر زلال اندیشه» اشاره نمود.


منبع:

1399/11/15
13:16:54
0.0 / 5
1274
تگهای خبر: اینترنت , كتاب , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳