از سوی فرهنگسرای ارسباران اعلام شد؛

ویژه برنامه های صدویكمین زادروز استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری

ویژه برنامه های صدویكمین زادروز استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری

بلک بلاگ: همزمان با صد و یکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت از طرف این فرهنگسرا اعلام گردید.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، همزمان با صد و یکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت از طرف این فرهنگسرا اعلام گردید.
۱- رونمایی از کتاب «اقتصاد تطبیقی» به قلم شهید مطهری با حضور حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران و … که امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۰ بامداد اجرا شد. ۲- برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت یکی از کتب شهید مطهری با عنوان «آینده انقلاب اسلامی» در روز ۲۲ بهمن. علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت انتشارات صدرا و یا اینستاگرام موزه استاد مطهری به آدرس @motahharimuseum مراجعه کنند. به ۱۰ برنده به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود. ۳- برگزاری نمایشگاه آثار استاد مطهری در فرهنگسرای ارسباران.
۴- انتشار ویدیوکلیپ معرفی خانه موزه شهید مطهری و نگاهی به زندگی ایشان در فضای مجازی ۵- معرفی کتاب «انسان کامل» در برنامه کافه کتاب و انتشار در فضای مجازی. همین طور همایش بین المللی «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل روز» با حضور سخنرانانی از ۲۲ کشور جهان با مشارکت سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران در تاریخ ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۸: ۳۰ و با سخنرانی آیت الله العظمی جوادی آملی، فون استوش از کشور آلمان و ادریس هانی از مراکش افتتاح می شود و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. پخش آنلاین فارسی این وبینار در آدرس tv.mou.ir قابل مشاهده می باشد.


منبع:

1399/11/13
15:37:27
0.0 / 5
980
تگهای خبر: اینستاگرام , برنامه , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱