معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

رفع صدمه های اجتماعی در شهر قم نیازمند برنامه جامع و كامل است

رفع صدمه های اجتماعی در شهر قم نیازمند برنامه جامع و كامل است

قم معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: صدمه های اجتماعی در شهر مقدس قم رو به افزایش است و برای رفع این صدمه ها، نیازمند برنامه جامع و کامل می باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار صمیمی با سردار شاهچراغی «فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم در مورد ظرفیت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ارتباط با کاهش صدمه های اجتماعی و همکاری با سپاه استان قم مطالبی را بیان کرد.
وی اظهار داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با عنایت به ابعاد مختلف آن مانند پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه، مرکز ملی پاسخگویی به مسائل دینی، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و... دارای ظرفیتی منحصربه فرد در حوزه تبلیغ معارف دینی می باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در مورد فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی دنبال این نیستیم که اسمی از ما ثبت گردد، بلکه آنچه که مهم می باشد، نفس فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی و هدف از آن فعالیت ها می باشد و این دیدگاه در تمام قسمت های مختلف مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در کل کشور حاکم است.
وی ادامه داد: در مورد همکاری این مجموعه با سپاه استان قم باید جلساتی برگزار گردد تا مشخص گردد که چه کارها و فعالیتهایی در چه مقطع و چه زمانی باید صورت گیرد تا حوزه فعالیتهای هر مجموعه به صورت دقیق مشخص شود.
حجت الاسلام والمسلین روستا آزاد، تبلیغ در حوزه اصناف را امری مهم برشمرد و عنوان کرد: فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در حوزه اصناف خیلی مهم است؛ صحبت کردن با مسئولین اصناف و کسبه و آگاه کردن آنها نسبت به مسائل احکام کسب و کار و معارف دینی نقش بسزایی در کاهش صدمه های اجتماعی دارد که نباید از این امر غافل شویم.
وی به افزایش صدمه های اجتماعی در شهر قم اشاره و تصریح کرد: صدمه های اجتماعی در شهر مقدس قم رو به افزایش است که نسبت به این امر کمی با غفلت مسئولین و نهادهای فرهنگی استان قم و همینطور کم توجهی عمومی در شهر، روبرو می باشیم و این زنگ خطری برای چهره ظاهری و سابقه درخشان شهر مقدس قم می باشد، بنابراین برای رفع این صدمه های اجتماعی نیازمند برنامه ای جامع و کامل می باشیم.



1399/11/09
16:11:21
0.0 / 5
875
تگهای خبر: برنامه , رسانه , رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴