تغییر زمان جشنواره تئاتر مقاومت و همزمانی با یك رویداد سینمایی

تغییر زمان جشنواره تئاتر مقاومت و همزمانی با یك رویداد سینمایی

به گزارش بلک بلاگ جشنواره تئاتر مقاومت همزمان با جشنواره فیلم حقیقت به صورت آنلاین برگزار می گردد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، در حالیکه جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت قرار بود طبق فراخوان از اول تا 15 آذرماه برگزار شود، از مدت ها قبل خبری از اعلام رسمی زمان جشنواره با عنایت به محدودیت های اعمال شده براثر انتشار کرونا نبود و در خبرها فقط ماه آذر بعنوان زمان جشنواره اشاره می شد، ولی اکنون در روزی که برپایه همان فراخوان باید روز پایانی جشنواره می بود، دبیر این رویداد از تعویق جشنواره اطلاع داده است.
بدین سان هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از 25 آذر تا دوم دیماه و همزمان با جشنواره فیلم مستند حقیقت به صورت آنلاین برپا خواهد شد.
حمید نیلی - دبیر این جشنواره - گفته است: بنا داشتیم تا کلیه بخش های جشنواره را در نیمه نخست آذرماه سالجاری برگزار نماییم، اما باتصمیم ستاد اجرایی جشنواره و بنا به مصلحت و شرایط خاص کشور و همینطور حفظ سلامت کلیه شرکت کنندگان در جشنواره هفدهم، مقرر شد آغاز جشنواره را به تعویق بیندازیم تا شرایط برای ادامه کار جشنواره مساعد شود. بدین منظور به صورت رسمی شروع به کار مرحله پایانی و اجرای آثار هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از روز سه شنبه ۲۵ آذرماه خواهد بود و تا ۲ دیماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همینطور اضافه کرد: برگزاری جشنواره، هم به صورت زنده و هم به صورت آنلاین خواهد بود؛ بدین صورت که دیدن آثار نمایشی در بخش های صحنه ای، دانشجویی و کودک و نوجوان جشنواره به صورت آنلاین و از راه سایت تیوال برای عموم علاقه مندان مهیا است. اجرای آثار با چهار دوربین و با بهترین کیفیت ضبط شده و آماده بارگذاری در سایت تیوال است.
نیلی اظهار داشت: در بخش نمایش های خیابانی هم امیدواریم تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد برگزاری این بخش در مکانی مشخص به صورت محدود و زنده باشیم.



1399/09/15
19:41:56
5.0 / 5
1027
تگهای خبر: تئاتر , جشنواره , سایت , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱