پخش یك سریال جدید رادیویی

پخش یك سریال جدید رادیویی

بلك بلاگ: سریال جدید رادیویی «مدیر غرغرو» این هفته از دو شبكه رادیویی نمایش و سلامت پخش می شود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه رادیویی که بهناز امینی آنرا نوشته، داستان فرزند یک مدیر شرکت نفتی است که بعد از سکته پدرش مجبور می شود مدیریت آن شرکت را برعهده بگیرد؛ اما به سبب بی تجربگی و غرزدن های مداوم، قراردادهای مهم و درآمدزای شرکت را از دست می دهد و همین سبب بروز مشکلات جدید می شود.
اشرف السادات اشرف نژاد، تهیه کننده این مجموعه رادیویی اظهار داشت: فضاسازی این نمایش برمبنای متن آن صورت گرفته است و به سبب تنوعی که این داستان دارد فضاسازی آن نیز به همین شکل رعایت شده است.
او اضافه کرد: انتخاب درست بازیگران این مجموعه توسط کارگردان و همین طور حرفه ای بودن آنها سبب شده تا همه چیز به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار بگیرد و همین مسئله سبب تأثیرگذاری بیشتر این نمایش رادیویی شده است.
«مدیر غرغرو» به کارگردانی مهدی طهماسبی، نویسندگی بهناز امینی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی، روایت فریدون محرابی و با هنرمندی میرطاهر مظلومی، معصومه عزیزمحمدی، سوسن مقصودلو، سینا نیکوکار، ناهید مسلمی، حمید یزدانی ابیانه، عباس شادروان، احمد گنجی و بهناز بستان دوست از روز شنبه (۲۴ آبان ماه) ساعت ۶: ۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۱: ۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.




منبع:

1399/08/22
20:46:58
5.0 / 5
996
تگهای خبر: داستان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵