توسط انتشارات شهید كاظمی؛

كتاب نفوذ به چاپ هشتم رسید

كتاب نفوذ به چاپ هشتم رسید

به گزارش بلك بلاگ كتاب نفوذ؛ بررسی پروژه برنامه ریزی شده نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری نوشته محمد رستمی همزمان با سالروز ۱۳ آبان توسط انتشارات شهید كاظمی به چاپ هشتم رسید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب «نفوذ؛ بررسی پروژه برنامه ریزی شده نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری» نوشته محمد رستمی اخیرا و همزمان با سالروز ۱۳ آبان توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ هشتم رسیده است.
مطالب این کتاب ۲۴۰ صفحه ای برگرفته از گزیده بیانیات رهبر معظم انقلاب، بدون هیچ دخل و تصرفی از خرداد سال ۱۳۶۸ تا دی سال ۱۳۹۴ درباره مسئله نفوذ دشمن است. این مطالب در ۴ فصل با این عناوین گردآوری شده اند: فصل اول: ماهیت و اقسام نفوذ دشمن، فصل دوم: اهداف وابزار دشمنان برای نفوذ، فصل سوم: عوامل ایجاد کننده نفوذ دشمن و فصل چهارم: راه های مقابله با نفوذ دشمن.
در بخشی از این کتاب آمده است:
«ما همین طور مدام درباره ی نفوذ دشمن تکرار می نماییم، تاکید می نماییم، ایجاد خلل در باورها است؛ باور انقلابی، باور دینی – در معرفت های انقلابی و دینی اختلال ایجاد می کنند؛ رخنه کردن در اینها است. و از همه ی طرق هم استفاده می نمایند و آدم های گوناگونی هم دارند؛ استاد دانشگاه هم دارند، فعال دانشجویی هم دارند، نخبه ی فکری و علمی هم دارند؛ همه جور آدمی، برای ایجاد این رخنه ها هستند. بیانات در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۹۴/۶/۲۵»


منبع:

1399/08/16
19:40:15
5.0 / 5
1036
تگهای خبر: برنامه , رمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴