با میزبانی كتابشهر ایران؛

اولین نشست انجمن كتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب انجام شد

اولین نشست انجمن كتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب انجام شد

اولین جلسه از سلسه نشست های انجمن كتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (خوشه) به مناسبت زادروز پیامبر اعظم (ص) در مجموعه فرهنگی سرچشمه اجرا شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، اولین جلسه از سلسه نشست های انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (خوشه) به مناسبت زادروز پیامبر اعظم (ص) روز گذشته یکشنبه ۱۱ آبان در مجموعه فرهنگی سرچشمه اجرا شد.
علی محمد اسماعیلی مدیر انجمن خوشه در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم همگرایی هرچه بیشتر کتاب فروشی های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در هفته وحدت اظهار داشت: تبیین اندیشه انقلاب اسلامی در چارچوب کتاب برای جامعه مسلتزم فرایندی صحیح از عرضه و پخش تا رسیدن به دست مخاطب است که نیازمند همگرایی و هماهنگی صحیح بین کتابفروشی ها و ناشران انقلابی است. لازم است این مهم که امروز در میان کتاب فروشی های استان تهران اتفاق می افتد، در آینده در سایر استان های کشور محقق شود.
وی اضافه کرد: شرایط اقتصادی و کرونایی امروز جامعه، فروش کتاب را با کاهش جدی مواجه کرده و لازم است تا کتاب فروشی ها برای بقای خود به اقدامات ترویجی مناسب روی بیاورند.
مدیر انجمن خوشه همین طور ضمن معرفی مجموعه کتابشهر ایران با بیش از ۲۰ کتاب فروشی در سراسر کشور به شرح کارهای این مجموعه و تحولات و نوآوری های صورت گرفته در دوره مدیریت جدید و نحوه تعامل آن با علاقه مندان ستاندن نمایندگی پرداخت و اظهار داشت: ارتقا مدیریت فروشگاه ها، ارتقا محصولات، طراحی جدید داخلی فروشگاه ها و برگزاری رویدادها و کارهای ترویجی همچون اقدامات در حال انجام می باشد که به سبب ایجاد تحول کلی در واقع به افتتاح مجدد فروشگاه منجر می شود. اضافه شدن ظرفیت مجموعه کتابشهر در سراسر کشور می تواند کمک شایانی به شکل گیری شبکه منسجم عرضه کتب انقلابی محسوب شود.
در این جلسه جعفرکبریایی، مدیر فروشگاه ترنجستان شهدا بر لزوم اجرای پروسه ترویجی هماهنگ بین اعضای انجمن در امتداد معرفی کتاب های تازه و باارزش به مخاطبان اصرار کرد و این مسئله را راهی برای غلبه بر مشکلات اقتصادی فروشگاه ها در شرایط کرونایی دانست.
یاسر شاه پیری نیز ضمن سخنانی به معرفی مجموعه رسانه کتاب شیرازه پرداخت و به طرح پویش های این مجموعه در معرفی کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره نمود.
در این جلسه که به میزبانی مجموعه کتابشهر ایران برگزار شد، نمایندگان و مدیران مجموعه هایی همچون به نشر، امیر کبیر، مجموعه رسانه کتاب شیرازه، روایت فتح، کیهان، اسم، دفتر نشرفرهنگ، صهبا، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، ترنجستان سروش، پخش کتابخوان، ترنجستان شهدا و... حضور داشتند.

1399/08/12
17:52:13
5.0 / 5
1294
تگهای خبر: رسانه , طراحی , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳