ولی تیموری خبر داد؛

طرح سفرهای هوشمند در كشور اجرا می شود

طرح سفرهای هوشمند در كشور اجرا می شود

به گزارش بلك بلاگ معاون گردشگری كشور از برنامه ریزی و اجرای طرح سفرهای هوشمند در روزهای شیوع بیماری كرونا در كشور اطلاع داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی اظهار داشت: با عنایت به شیوع بیماری کرونا و کاهش چشمگیر سفر در کشور، در حال برنامه ریزی برای نجات صنعت توریسم از صدمه های ناشی از شیوع این بیماری هستیم.
وی اضافه کرد: از آغاز شیوع این بیماری از اسفندماه سال قبل تا کنون فعالان گردشگری کشور در حوزه های مختلف شامل اقامتی، سیاحتی و تفریحی به علت کاهش چشمگیر تقاضای سفر در کشور گرفتار صدمه های فراوانی شده اند، ازاین رو معاونت گردشگری در کنار کوشش برای جبران بخشی از خسارت های وارده به این افراد در کوشش برای برنامه ریزی به منظور اجرای طرح های زیربنایی است تا بتوان از صنعت توریسم کشور در روزهای شیوع بیماری کرونا و حتی در روزهای پساکرونا حمایت کرد.
معاون گردشگری کشور در ادامه اظهار داشت: طرح سفر هوشمند یکی از جدید ترین طرح های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جهت پشتیبانی از فعالان گردشگری می باشد، بر این اساس و به منظور ادامه سفر هموطنان در روزهای شیوع بیماری کرونا، این طرح که از آغاز مقوله سفر آغاز و تا مقصد سفر ادامه دارد که شامل اجرای تورهای گردشگری هوشمند همراه با اجرای تمامی دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای حمل و نقل عمومی، واحدهای اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری می باشد.
تیموری در انتها اظهار داشت: با تدوین این طرح، مصوبات اجرای آن هم از ستاد مبارزه با بیماری کرونا و وزارت بهداشت دریافت و دستورالعمل های اجرای آن بزودی ابلاغ می شود.

1399/07/11
17:02:33
5.0 / 5
1404
تگهای خبر: برنامه , سفر , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲