توسط انتشارات آرادمان؛

ترجمه خاطرات عمرو موسی چاپ شد

ترجمه خاطرات عمرو موسی چاپ شد

به گزارش بلك بلاگ كتاب عمرو موسی نوشته خالد ابوبكر با ترجمه سمیه رعیت اخیرا توسط انتشارات آرادمان منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب «عمرو موسی (سال های دیپلماتیک)»، نوشته خالد ابوبکر با ترجمه سمیه رعیت اخیرا توسط انتشارات آرادمان منتشر و راهی بازار نشر شده است.
عمرو موسی، وزیر خارجه پیشین مصر و دبیرکل سابق اتحادیه عرب در سال­ های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ بود. او که در ایران بعنوان دیپلمات شناخته شده، به گواهی خیلی از صاحب ­نظران، سیاستمداری حاذق بوده و در طول چنددهه در دیپلماسی مصر و جهان حضور مؤثر داشته است. بنابراین وقتی کتاب حاضر را منتشر کرد، بلافاصله پرفروش شد؛ چونکه کلام مندرج در این کتاب به قلم کسی است که خود در ماجراهای بازگو شده تنها ناظر نبوده، بلکه در آنها ایفای نقش کرده است.
مترجم فارسی این کتاب، بازگردان و روزنامه نگار حوزه سیاست خارجی است. طراحی جلد کتاب هم توسط معصومه میرزایی انجام شده است.
عمرو موسی در این کتاب، علاوه بر بیان زندگی شخصی خویش، تحولات مصر و نقش این کشور را در تحولات منطقه و کشورهای جهان، به زبانی روشن بازگو کرده است. وی همینطور از نقش و تجربیات خود در سیاستگذاری ­های داخلی و خارجی سخن گفته که برای علاقه­مندان به امور سیاسی و تحولات دیپلماتیک چند دهه گذشته منطقه و جهان، بسیار قابل تامل است. فرازهایی از اظهارات عمرو موسی در این کتاب، در کشور مصر، موافق و مخالفانی داشته و جنجال به پا کرده است.
این کتاب با ۴۱۰ صفحه و قیمت ۸۰ هزار تومان چاپ شده است.
به گفته مسؤلان انتشارات آرادمان، نسخه هایی از این کتاب به دفتر حفاظت منافع مصر در تهران تحویل داده شده تا به دست عمرو موسی برسند.

1399/07/03
12:48:24
5.0 / 5
1563
تگهای خبر: روزنامه , طراحی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵