مادر شهیدان قزوینی صارمی حصاری آسمانی شد

مادر شهیدان قزوینی صارمی حصاری آسمانی شد

به گزارش بلك بلاگ قزوین «پروین سلیمی حصاری» مادر بزرگوار شهیدان قزوینی سید مهدی و سید محمد صارمی حصاری به فرزندان شهیدش پیوست.


پروین سلیمی حصاری مادر بزرگوار شهیدان سید مهدی و سید محمد صارمی حصاری درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر پاک این مادر شهیدان، امروز سه شنبه، چهارم شهریور در جوار گلزار شهدای شهر الوند تشییع و به خاک سپرده می شود.
بنابراعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، شهید سید مهدی صارمی حصاری، چهارم فروردین ۱۳۴۳ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش سیدبیوک آقا و مادرش پروین نام داشت که پدرش در سال ۱۳۶۰ دارفانی را گفت.
شهید سید مهدی صارمی حصاری تا آخر دوره راهنمایی درس خواند و از جانب بسیج در جبهه حضور یافت، هجدهم دی ۱۳۶۰ در مهاباد توسط نیروهای عراقی براثر برخورد گلوله به شهادت رسید و مزار وی در گلزار شهدای شهر الوند است.
در بخشی از وصیت نامه شهید سید مهدی صارمی حصاری آمده است: «پدر و مادرم! می دانم که برای آمدن من ثانیه شماری می کنید؛ ولی چه کنم که خداوند مرا به میهمانی دعوت کرده است... مادرم! شما مرا پاک از خدا گرفتی و باید این امانت را پاک به خدا بسپاری. مادرم! باید سبب افتخارت گردد که فرزندت در راه اسلام و این انقلاب پُرشکوه اسلامی فدا می گردد.»
همینطور برادر این شهید بزرگوار، سید محمد صارمی حصاری، سی ام بهمن ۱۳۴۷ در روستای حصار طارم از توابع شهر قزوین به دنیا آمد و دانش آموز دوم راهنمایی بود.
این شهید بزرگوار از جانب بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و نهم آبان ۱۳۶۱ در «عین خوش» توسط نیروهای عراقی براثر برخورد ترکش به سر شهید شد و مزار وی در گلزار شهدای شهر الوند است.
در بخشی از وصیت نامه شهید سید محمد صارمی حصاری هم آمده است: «من بنا به فرمایشات امام خمینی؛ در خصوص این که «رفتن به جبهه واجب کفایی است و همه به جبهه بروند» این امر را بر خود واجب دانستم و شرکت نمودم تا این دِینْ را که بر عهدهٔ من است اَدا نمایم؛ باشد که شایستهٔ آن باشم و بتوانم به میهمانی خدا و پابوس امام حسین (ع) نائل گردم. مادر جان! گرچه خود می دانم که شما را بیشتر از حدْ اذیت کردم و به نصایح شما گوش ندادم؛ ولی مرا حلال کن، هرچند دوری فرزند برای تو مشکل است، به خصوص این که قبلاً یکی از پسرانت را در راه اسلام فدا نمودی».



1399/06/04
18:54:16
5.0 / 5
1613
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵