جانشین معاون هماهنگ كننده سپاه:

ناگفته های دفاع مقدس طی 40 هفته بیان می شود

ناگفته های دفاع مقدس طی 40 هفته بیان می شود

بلك بلاگ: سردار فضلی اظهار داشت: نیروهای مسلح سال جاری ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته های دفاع مقدس اختصاص داده اند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه در حاشیه مراسم توزیع کمک های مومنانه نیروی زمینی سپاه که در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار نمود: امروز همه نیروهای مسلح در برگزاری برنامه های ویژه چهلمین سال دفاع مقدس حضور فعال دارند.
وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان سال جاری ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته های دفاع مقدس به عموم مردم اختصاص داده اند که در رأس این اقدامات، برنامه هایی است که نیروی زمینی سپاه بدین منظور پیشبینی کرده است.

سردار فضلی اضافه کرد: نیروی زمینی سپاه در کنار بیان ناگفته های دفاع مقدس در مدت یاد شده، چند اقدام جانبی را هم برای محرومیت زدایی بخصوص آن دسته از محرومانی که در مناطق مرزی همچون استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و بعضی از استان های دیگر هستند در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: سال جاری در کنار این اقدامات، نیروی زمینی سپاه حدود ۱۱ بیمارستان صحرایی را هم با رعایت پروتکل های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح مناطق عملیاتی دفاع مقدس و استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان برپا خواهد نمود.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: امروز شاهد یک اقدام بزرگ و پرارزش از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و آن واگذاری بخش اول ۴۰ هزار بسته معیشتی در چارچوب رزمایش کمک مومنانه است.





منبع:

1399/06/03
13:49:49
5.0 / 5
1923
تگهای خبر: برنامه , رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴