یك مسئول:

رفتار فعالان فرهنگی و هیئت های مذهبی باید برای مردم الگو باشد

رفتار فعالان فرهنگی و هیئت های مذهبی باید برای مردم الگو باشد

به گزارش بلك بلاگ مركزی مدیركل سازمان تبلیغات اسلامی استان مركزی اظهار داشت: رفتار فعالان فرهنگی و هیئت های مذهبی باید برای سایر مردم الگو باشد.


حجت الاسلام مهدی عباسی شامگاه گذشته 27 مردادماه، در مراسم تجلیل از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار نمود: انقلاب اسلامی یک انقلاب عظیم فرهنگی است که فضای تحولات بین الملل را به سمت و سوی جدیدی سوق داد.
وی ادامه داد: کسی که عنوان جبهه فرهنگی انقلاب را به دوش می کشد، وظیفه بسیار سنگینی دارد و باید در این خصوص بیشتر نقش آفرینی شود چونکه امروز انقلاب اسلامی کانون مهم جهان اسلام و اتفاقات مهمست.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اشاره کرد: سازمان تبلیغات بعنوان یک نهاد انقلابی از برنامه ها و طرح های فعالان انقلابی که سبب ارتقا و تحول فرهنگی می شود استقبال خواهدنمود.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم اظهار داشت: کرونا نباید موجب شود فضای شهر تحت تاثیر قرار گیرد و امروز وظیفه ما تلاش در جهت رونق فضای شهری به عطر و بوی محرم است.
عباسی با اعلان اینکه امروز همه فعالان فرهنگی باید تلاش کنند دستورالعمل های بهداشتی عزاداری های ماه محرم و صفر به خوبی رعایت شود، افزود: رفتار فعالان فرهنگی و هیئت های مذهبی باید برای سایر مردم الگو باشد و اقدام برخی هیئت های بزرگ که زیرساخت های عزاداری در فضای باز را اجرایی کردند، قابل تقدیر است.




منبع:

1399/05/28
10:25:39
5.0 / 5
1850
تگهای خبر: برنامه , فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲