وزیر راه و شهرسازی:

ساخت مسكن خبرنگاران قطعی است اما وزارت ارشاد هم باید همكاری كند

ساخت مسكن خبرنگاران قطعی است اما وزارت ارشاد هم باید همكاری كند

بلك بلاگ: وزیر راه و شهرسازی با اعلان اینكه ساخت مسكن خبرنگاران حتمی است، اصرار كرد كه این وزارتخانه در حال پیگیری امضای توافقنامه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اجرای این پروژه است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی در پاسخ به این پرسش که هر سال مصادف با روز خبرنگار از طرف دولت وعده ای درباب تامین مسکن خبرنگاران داده می شود اما تابحال محقق نشده است، امسال چه اقدام عملیاتی دراین زمینه صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: ما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این پیشنهاد را ارائه دادیم و آنها هم نماینده خودرا برای همکاری دراین زمینه معرفی کردند.
وی افزود: الان برای تحقق این امر در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و بتوانیم در این خصوص به توافق برسیم و به دنبال آن برنامه هایی را برمبنای جغرافیایی که تعیین کنند، جهت اجرای پروژه ساخت مسکن خبرنگاران پیش بینی نماییم.
وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد: بی شک ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، اما منوط بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین زمینه همکاری لازم را داشته باشد، چونکه در شرایط کنونی ما به دنبال آنها هستیم که توافقنامه ای را با این وزارتخانه جهت اجرای این پروژه امضا نماییم.


منبع:

1399/05/20
14:14:51
5.0 / 5
2057
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱