بیش از ۶۰۰ كارگاه مجازی جدید تشكیل شد

استقبال از دوره های آموزشی و كارگاه های مجازی كانون پرورش فكری

استقبال از دوره های آموزشی و كارگاه های مجازی كانون پرورش فكری

بلك بلاگ: كودكان و نوجوانان از برگزاری بیش از 600 كارگاه و دوره آموزشی مجازیِ جدید كانون پرورش فكری در سراسر كشور استقبال كردند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، با شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، اولین مرحله سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی سهل خانواده های ایرانی و فارسی زبانان دنیا افتتاح شد. کارگاه ها و دوره هایی در سه سطحِ بدون محدودیت زمان، کارگاه های برخط کشوری و دوره های برخط استانی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد. بر طبق این خبر، کودکان و نوجوانان با عضویت در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این کارگاه ها بهره مند شدند. در مجموع ۶۱۲ کارگاه تشکیل شد که از این میان، ۷ کارگاه بدون محدودیت زمان، ۳۹ کارگاهِ برخط کشوری و ۵۶۶ کارگاهِ برخط استانی در حال برگزاری است. ساخت عروسک های نمایشی، عروسک سازی با بهره گیری از دور ریختنی ها، عکاسی، قصه گویی، داستان نویسی، اریگامی و خوشنویسی تحریری همچون کارگاه های بدون محدودیت زمان هستند.
مهارت های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، فیلم سازی، قصه گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم، زیست شناسی، کاردستی، سفلژ و… نیز همچون کارگاه های برخط به شمار می روند. در کانون پرورش فکری سراسر کشور نیز کارگاه های فرهنگی، ادبی و هنری با استقبال روبه رو شده و در حال برگزاری است.


منبع:

1399/05/04
23:37:56
5.0 / 5
1919
تگهای خبر: آموزشی , تئاتر , داستان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱