با اعلام دبیرخانه؛

سومین جشنواره داستان كوتاه بهاران تمدید گردید

سومین جشنواره داستان كوتاه بهاران تمدید گردید

به گزارش بلك بلاگ سومین جشنواره داستان كوتاه بهاران تا نیمه شهریور تمدید گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه بهاران که پیشتر خبر شروع به کار این جشنواره را اعلام و مهلت ارسال آثار به این رویداد را تا ۲۰ تیر عنوان کرده بود، از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره اطلاع داد.
به این ترتیب علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، می توانند اثر خویش را تا آخر روز ۱۵ شهریور به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
موضوع داستان های ارسالی به این مسابقه آزاد است و هر فرد تنها می تواند با یک اثر در مسابقه شرکت نماید. همینطور داستان ارسالی نباید از ۵ هزار کلمه بیشتر باشد. داستان باید در چارچوب فایل word به نشانی پست الکترونیک baharanschool۱@gmail.com ارسال شود و داستان ارسالی نباید پیشتر در هیچ جشنواره یا جایزه ادبی شرکت کرده و یا در نشریه ای چاپ شده باشد.
مشخصات فردی و آدرس ایمیل هر فرد شرکت کننده باید ابتدای داستانش درج شود و طبق اعلام هیئت داروان، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جایزه هفته آخر مهرماه سال جاری برگزار می گردد.
هیأت داوران سومین دوره جایزه بهاران، متشکل از علی خدایی، نفیسه مرشدزاده و سلمان باهنر است.
جایزه بهاران سال ۱۳۹۶ توسط موسسه بهاران در دو بخش داستان کوتاه و شعر شروع به کار کرده و سال جاری سومین دوره خویش را با محوریت داستان کوتاه پشت سر می گذارد.


منبع:

1399/04/22
15:02:46
5.0 / 5
2122
تگهای خبر: جایزه , جشنواره , داستان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳