۶ سال پس از غول مدفون

ایشی گورو نخستین رمانش بعد از دریافت نوبل را منتشر می كند

ایشی گورو نخستین رمانش بعد از دریافت نوبل را منتشر می كند

بلك بلاگ: كازوئو ایشی گورو نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل، نخستین رمانش را كه بعد از دریافت این جایزه خلق كرده است، منتشر می كند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از گاردین، نویسنده ژاپنی – بریتانیایی که یکی از مهم ترین نویسندگان معاصر شمرده می شود نخستین رمان بعد از دریافت جایزه نوبل را با تمرکز بر خاطره و زمان به بازار می فرستد.
این رمان که اولین رمان کازوئو ایشی گورو بعد از دریافت جایزه نوبل ادبیات، در سال ۲۰۱۷ است، درباره یک موجود مصنوعی با نام کلارا است و حس و اشتیاق او را برای یافتن یک مالک انسان بیان می کند.
این رمان با عنوان «کلارا و خورشید» احساسات کلارا را در بررسی افراد مختلفی که وارد مغازه می شوند و آرزوی اینکه سرانجام یکی از آنها مالک او شود توصیف کرده است.
فابر ناشر بریتانیایی اعلام نموده «کلارا و خورشید» دوم مارس ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد.
آنگوس کارگیل سردبیر این انتشاراتی از این رمان بعنوان رمانی درباره نقبی به قلبی انسانی یاد کرده است که مثل همه نوشته های دیگر ایشی گورو است، اما می تواند هنوز بسیار هیجان انگیز باشد.
این نویسنده انگلیسی که متولد ژاپن بوده است با «هرگز ترکم نکن» شهرتی جهانی کسب نمود. «بازمانده روز» نیز پس از آن که این نویسنده ۴ بار به لیست بوکر راه یافته بود، سرانجام برنده جایزه بوکر در سال ۱۹۸۹ شد. آخرین اثری که وی منتشر نموده بود «غول مدفون» است که سال ۲۰۱۵ منتشر گردید و درباره یک زوج سالخورده است که در سفری برای یافتن پسرشان هستند. خاطره و زمان از مضامین تکراری آثار ایشی گورو محسوب می شوند.



منبع:

1399/03/28
22:40:27
5.0 / 5
2199
تگهای خبر: جایزه , رمان , سفر , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳