جهانگیری درگذشت محمدعلی كشاورز را تسلیت گفت

جهانگیری درگذشت محمدعلی كشاورز را تسلیت گفت

بلك بلاگ: معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی هایی جداگانه درگذشت زنده یاد ˮمحمدعلی كشاورزˮ بازیگر و پیشكسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، متن پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت بازیگر پرآوازه و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور استاد محمدعلی کشاورز سبب تاسف و تاثر گردید. خدمات بهادار این هنرمند بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و نقش آفرینی های کم نظیر و ماندگارش در عرصه بازیگری، خاطره انگیز و فراموش ناشدنی است.
این مصیبت را به ملت ایران، اصحاب فرهنگ و هنر، علاقه مندان و بستگان خصوصاً خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.»

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:
«انا للّه و انا الیه راجعون
درگذشت هنرمند نام آور و پیشکسوت عرصه هنر کشورمان زنده یاد محمدعلی کشاورز سبب تأثر و اندوه فراوان شد.
این بازیگر صاحب سبک و مردمی در طول حیات هنری خود، نقش های اثرگذار و ماندگاری ایفا کرد که برای همیشه در خاطره ها باقی مانده و برای اصحاب هنر، الگویی الهام بخش خواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، این ضایعه را به علاقه مندان و دوستداران ایشان خصوصاً اصحاب فرهنگ و هنر کشور تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای آن سفرکرده، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.»




منبع:

1399/03/26
15:25:40
5.0 / 5
2614
تگهای خبر: اینستاگرام , تئاتر , خدمات , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳