دبیر كمیته رسانه سومین همایش ملی سواد رسانه ای خبر داد

ارسال ۱۶۰ مقاله به همایش

ارسال ۱۶۰ مقاله به همایش

بلك بلاگ: دبیر كمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و تبلیغاتی از ارسال 160 چكیده مقاله به این رویداد آگاهی داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، معصومه نصیری با اعلان اینکه سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی آبان ماه، سال جاری برگزار می شود، اظهار نمود: از میان ۱۶۰ چکیده مقاله ارسال شده برای همایش، ۱۱۸ مورد پذیرش شورای علمی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: پژوهشگرانی که چکیده آنها مورد پذیرش قرار گرفته می توانند تا اختتام مرداد ماه و بوسیله سایت این همایش اصل مقالات خودرا ارسال نمایند.
نصیری با اعلان اینکه محورهای همایش با مرکزیت بحث «حکمرانی» اعلام و اطلاع رسانی شد، اشاره کرد: باتوجه به انتشار ویروس کرونا، محور «کرونا و سواد رسانه ای» نیز به صورت ویژه در میان محورها قرار گرفت که با استقبال پژوهشگران نیز مواجه گردید. مسأله ای که اساساً مدلهای حکمرانی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده و تحولاتی را رقم زده است.
دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی اعلام نمود: همایش در صورت فراهم بودن شرایط و کاهش خطرات متأثر از کرونا به صورت حضوری و در غیر این صورت در چارچوب های مجازی که متعاقباً اعلام خواهد شد، انجام می شود.
نصیری تصریح کرد: این همایش از درجه علمی ISC برخوردارست و ذیل شش حوزه موضوعی «نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه ای»، «بومی سازی ادبیات نظری سواد رسانه ای»، «مردمی سازی سواد رسانه ای»، «سواد رسانه ای و فعالیت رسانه ها»، «کارگزاران و سواد رسانه ای» و «کاربردسازی سواد اطلاعاتی» توسط دانشگاه امام صادق (ع) و مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.


1399/03/21
11:47:53
5.0 / 5
2923
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲