تمدید مهلت دریافت فیلم های موبایلی جشنواره یك دقیقه قرنطینه

تمدید مهلت دریافت فیلم های موبایلی جشنواره یك دقیقه قرنطینه

بلك بلاگ: ارسال اثر در جشنواره فیلم موبایلی ˮیك دقیقه قرنطینهˮ تا آخر خردادماه تمدید گردید.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم "یک دقیقه قرنطینه"، غلامحسین شاه علی، دبیر جشنواره با بیان این خبر اظهار داشت: به سبب استقبال هنرمندان و سینماگران جوان از جشنواره، مهلت دریافت آثار که قبل از این ۲۰ خرداد مقرر شده بود؛ تا اختتام خردادماه تمدید گردید.
شاه علی همین طور درباره موضوعات جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان در طول دوران قرنطینه برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹، به راه افتاده است تا مردم از قاب دوربین های خود، تجربه های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند. شرکت کنندگان می توانند فیلم های موبایلی خود با این موضوعات را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند: ۱. قرنطینه، زندگی، عشق و دین ۲. قرنطینه، خانواده، کودکان، کمک به فقرا و کمک به دیگران ۳. قرنطینه، روان، خشونت خانگی، تجربه تنهایی و خودپیدایی ۴. قرنطینه، بیماری های خاص وسالمندان ۵. بخش ویژه؛ بی قرنطینه ها(کسانی که به سبب شغل خود مجبور به حضور در محل کار هستند)
وی درباره جوایز جشنواره هم توضیح داد و اظهار داشت: جوایز جشنواره در بخش های حرفه ای، آماتور و بین الملل از مبلغ ۲۰ میلیون ریال تا ۵ میلیون ریال و ۴۰۰ تا ۵۰ دلار در بخش بین الملل متغیر است.
شاه علی درباره شیوه ارسال آثار و امکان شرکت در بخش های مختلف جشنواره هم اظهار نمود: علاقه مندان می توانند در چند بخش شرکت کرده و آثار خودرا به آدرس http: //miladtower.tehran.ir صفحه اینستاگرام @One_minute_Quarantine و به شماره واتس آپ ۰۳۵۱۸۶۵۱۱۹ ارسال کنند
جشنواره بین المللی"یک دقیقه قرنطینه" به دبیری غلامحسین شاه علی، همت شرکت برج میلاد تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به صورت غیرحضوری، با معرفی برگزیدگان برگزار خواهدشد.




منبع:

1399/03/16
13:06:30
5.0 / 5
2509
تگهای خبر: اینستاگرام , جشنواره , سینما , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲