با تصویرگری سیدحسن موسوی

فیل كوچولو كجا خوابیدی؟ میترا مسیحا بازنشر شد

فیل كوچولو كجا خوابیدی؟ میترا مسیحا بازنشر شد

به گزارش بلك بلاگ فیل كوچولو كجا خوابیدی؟ كه در چارچوب داستانی شیرین به رابطه ی مادرفرزندی اشاره می كند، به قلم میترا مسیحا و با تصویرگری سیدحسن موسوی برای سومین بار به دست مخاطبان رسید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، این اثر که مناسب مخاطبان گروه سنی ۴ سال است، درباره ی بچه فیلی است که بعد از گم کردن مادرش در جست وجوی او با دیگر حیوانات و رابطه ی آنها با فرزندشان آشنا می شود.
خردسالان ضمن یادگیری اسامی حیوانات، با رفتار و عادت های هر یک از آنها هم آشنا می شوند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم: «فیل کوچولو و سنجاقک رسیدند به یک ت په. هوا تاریک شده بود. سنجاقک پرواز کرد و رفت. فیل کوچولوی خسته تنها ماند. توی تاریکی، سایه تخته سنگ بزرگی را دید که مثل مادرش بود. فکر کرد، مادرش آمده است دنبالش. از خستگی کنار تخت سنگ نشست. به تخته سنگ که هنوز از گرمای آفتاب گرم بود، تکیه داد و خوابش برد. بامداد روز پس از خواب بیدار شد. تازه تخته سنگ را دید و فهمید دیشب کنار مادرش نخوابیده است.»
«فیل کوچولو کجا خوابیدی؟» در قطع خشتی و در شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه از جانب کانون پرورش فکری انتشار یافته است. پیشتر هم ۷ هزار و ۵۰۰ نسخه از این کتاب به چاپ رسیده بود.
علاقه مندان می توانند این کتاب ۳۲ صفحه ای را با قیمت ۱۲ هزار تومان از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، شهر کتاب و فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان (آفرینش) در سرتاسر کشور تهیه کنند.


1399/03/06
16:03:45
5.0 / 5
2806
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳