كامبیز درم بخش در گفت وگو با بلك بلاگ:

هنرهای تجسمی در بلاتكلیفی!

هنرهای تجسمی در بلاتكلیفی!

به گزارش بلك بلاگ كامبیز درم بخش با اشاره به وضعیت معیشتی هنرمندان در روزهای كرونا، اظهار نمود: الان كه گالری ها تعطیل شده و كسانی كه كار می خریدند زیاد رغبتی نشان نمی دهند، همه ما در حالتی از بلاتكلیفی قرار گرفته ایم.


این هنرمند کاریکاتوریست که این روزها مجموعه ای از آثارش را به صورت آنلاین منتشر می کند، در گفت وگویی با ایسنا درباره اینکه چقدر هنرهای تجسمی تحت تأثیر جریان شیوع کرونا قرار می گیرد، اظهار نمود: در همین مدت هم آثاری خلق شده است که مربوط به همین روزگار است و من هم از نخستین کسانی بودم که در این حوزه آغاز به کار کردم.
او افزود: بهرحال این روزها دورانی است که در آینده ثبت می شود. امکان دارد این آثار را هم کسی نخرد و ما هم با هدف فروش آنها را خلق نمی نماییم، اما موقعیتی است که باید حتما ثبت گردد و به شکلی تاریخ نگاری به حساب می آید.
این هنرمند پیشکسوت تصریح کرد: در این میان مسئله ای که مهم می باشد و هیچ کسی تابحال چندان توجهی به آن نکرده وضعیت معیشتی هنرمندان است. به هر حال تمام هنرمندان به غیر از آن چند نفری که پولدارند، سایرین بی پول هستند، به کار احتیاج دارند و متاسفانه از جایی هم حقوق نمی گیرند. در این میان الان که گالری ها تعطیل شده و کسانی که کار می خریدند زیاد رغبتی نشان نمی دهند، همه ما در حالتی از بلاتکلیفی قرار گرفته ایم.
درم بخش خاطرنشان کرد: هنرمند فقط شامل هنرهای تجسمی نمی گردد و شامل میلیون ها نفری می شود که هر کدام به شکلی به واسطه رشته هایی همچون موسیقی، تئاتر، سینما نویسندگی، روزنامه نگاری و... ارتزاق می کنند و الان بلاتکلیف هستند و نمی دانند در آینده چه می شود. این مشکلی است که تابحال کسی به نه به آن اشاره ای کرده و نه کسی هم جوابی درباره آن داده و تصمیمی هم گرفته نشده است؛ به هر حال فعلا مجبوریم صبر نماییم.
«کرونا شوخی سرش نمی شود؛ باهاش سلفی نگیریم!!!» _ کامبیز درم بخش

1399/02/20
03:45:53
5.0 / 5
2713
تگهای خبر: تئاتر , خرید , روزنامه , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱