بچه های خوب عادت های خوب استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب

بچه های خوب عادت های خوب استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب

بلك بلاگ: مجموعه 4 جلدی بچه های خوب عادت های خوب دربردارنده موضوعاتی همچون آموزش های رفتاری، بهداشت فردی و روابط اجتماعی هستند كه توسط سارا سیدناصری ترجمه شده و انتشارات قاصدك چاپ و منتشر نموده است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مجموعه ۴ جلدی «بچه های خوب عادت های خوب» دربردارنده موضوعاتی همچون آموزش های رفتاری، بهداشت فردی و روابط اجتماعی هستند که توسط سارا سیدناصری ترجمه شده و انتشارات قاصدک چاپ و منتشر نموده است.
این کتاب برای گروه سنی «الف» و «ب» به نگارش درآمده است، و درباره موضوعات راهنمای مهارت های زندگی، مهارت اجتماعی در کودکان، مراقبت از سلامت شخصی و سرگرمی ها برای کودکان است.
در قسمتی از مجموعه «بچه های خوب عادت های خوب» آمده است: عادت های ما حاصل یادگیری است چه عادت های مطلوب، چه عادت های نامطلوب. انسان از اولین لحظه ی تولد آغاز به یادگیری می کند و عادت ها حاصل تکرار آموخته های وی هستند. بهترین راه برای ترک عادت های نامطلوب آن است که عادت های خوب را جایگزین آنها نماییم و بهترین شیوه برای این جایگزینی، استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب می باشد.
حتی بخش هایی از این کتاب درباره بزرگان و تلاش ها و سختی هایی که کشیده اند سخن به میان آورده است که باید از افراد موفق یاد بگیریم، همانند ادیسون که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کوشش کرد.
در این مجموعه ۴ جلدی که هر کدام به موضوعات مختلف می پردازد قدر تخیل و حل مسئله کودک را هم می سنجد و از کودک سوال های می پرسد که قادر می باشد به آنها پاسخ دهد. این کتاب ها نوعی طرح مسئله هم دارد که با طرح سوال کودک می تواند در کتاب جواب دهد.
مجموعه ۴ جلدی «بچه های خوب عادت های خوب» برای رده سنی الف و ب (پیش دبستانی ها و سال های اول و دوم)، با ترجمه ی سارا سیدناصری، ویراستاری فرزانه کریمی توسط انتشارات قاصدک چاپ و انتشار یافته است.


1399/02/07
13:29:42
5.0 / 5
2694
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳