نظر نرگس آبیار درباره اكران آنلاین خروج حاتمی كیا

نظر نرگس آبیار درباره اكران آنلاین خروج حاتمی كیا

به گزارش بلك بلاگ نرگس آبیار با تقدیر از اقدام برای اكران آنلاین فیلم «خروج» اظهار داشت: این كار موجب تغییراتی در نمایش فیلم ها در ایران می شود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، این فیلمساز درباره اكران آنلاین فیلم «خروج» اظهار داشت: معتقدم ابراهیم حاتمی كیا این شجاعت را داشته كه در حوزه نمایش آنلاین آثار پیشگام باشد و در شرایط فعلی اثرش را وارد چرخه نمایش آنلاین كند و كار این كارگردان بسیار قابل ستایش است؛ چونكه ما می بایست به شكلی به سمت این مسیر حركت می كردیم.
وی ادامه داد: اساسا وقتی یك اثر فرهنگی تولید می شود چه بهتر كه بتوانیم شرایطی را مهیا نماییم كه در زمان مناسب مخاطب از آن بهره مند شود و بدین جهت نمایش آنلاین «خروج» را اتفاق مباركی می دانم.
كارگردان «شبی كه ماه كامل شد» اشاره كرد: همیشه تاكید داشته ام كه نمایش فیلم ها در سالن های سینما از آنجایی كه موجب می شود همه مخاطبان در یك زمان در تماشای فیلم سهیم باشند، اساسا ارزش خاص به خودش را دارد، اما اكران آنلاین موجب می شود تا مخاطب بتواند در زمان مناسب به فیلم دسترسی داشته باشد.
آبیار با اعلان اینكه در اكران آنلاین اعضای یك خانواده می توانند در كنار هم به تماشای اثر بنشینند، اظهار داشت: طبیعتا نمایش آنلاین «خروج» قدم بزرگی در این راه بشمار می رود و معتقدم باتوجه به اتفاقات رخ داده و شیوع ویروس كرونا خیلی از خاصیت های فرهنگی و رفتاری ما در آینده و در مقایسه با دوران قبل از كرونا گرفتار تغییر خواهد شد، بنا بر این اساسا نمایش آنلاین این فیلم موجب ایجاد تغییراتی در نمایش فیلم ها در ایران خواهد شد.
وی با تقدیر باردیگر از كارگردان فیلم «خروج» اشاره كرد: ما از این پس خواه و ناخواه به سمت اكران آنلاین فیلم ها حركت خواهیم كرد.




منبع:

1399/01/24
15:39:54
5.0 / 5
2835
تگهای خبر: سینما , فرهنگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴