برای چهارمین نوبت و با ترجمه سید مهدی شجاعی؛

ماهی رنگین كمان و یك اتفاق دیگر بازنشر شد

ماهی رنگین كمان و یك اتفاق دیگر بازنشر شد

به گزارش بلك بلاگ كتاب ماهی رنگین كمان و یك اتفاق دیگر با نویسندگی و تصویرگری ماركوس فیستر از جانب انتشارات كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان به چاپ چهارم رسید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، «ماهی رنگین كمان و یك اتفاق دیگر» نوشته ماركوس فیستر، نویسنده و تصویرگر سوئدی است كه سیدمهدی شجاعی ترجمه آزادی از آن داشته است.
در خلاصه داستان این كتاب كه از مجموعه كتاب های «ماهی رنگین كمان» فیستر است، آمده؛ «سال ها پیش، در دریایی عمیق، یك ماهی زیبا با پولك های رنگی و نقره ای زندگی می كرد كه ماهی های دیگر او را «ماهی رنگین كمان» صدا می زدند. ماهی رنگین كمان عادت داشت با تكبر و غرور در آب شنا كند و زیبایی پولك هایش را به نمایش بگذارد. یك روز اتفاقی افتاد و ماهی ها از دور و بر ماهی رنگین كمان پراكنده شده و او را تنها گذاشتند. از آن به بعد، او یك ماهی غریب و تنها و افسرده بود، تا این كه به سراغ اختاپوس حكیم رفت و....»
مجموعه كتاب های «ماهی رنگین كمان» تابحال به ۶۰ زبان ترجمه شده و بیشتر از ۳۰ میلیون نسخه از این كتاب ها در جهان به فروش رسیده است.

ماركوس فیستر در برن، سوئیس متولد شد. نخستین كتاب تصویری او، «بوف خواب آلود» از جانب NorthSouth Books در سال ۱۹۸۶ انتشار یافت، اما موفقیت بزرگ او شش سال بعد با ماهی رنگین كمان صورت گرفت. امروز ماركوس بیشتر از ۵۰ كتاب منتشر نموده است كه به بیشتر از ۶۰ زبان ترجمه شده و جوایز بی شمار بین المللی دریافت كرده اند.
كتاب «ماهی رنگین كمان و یك اتفاق دیگر» كه مناسب كودكان بالای ۱۱ سال است، با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۲ هزار تومان در فروشگاه های كانون پرورش فكری و مجموعه شهر كتاب در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
این كتاب نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به چاپ رسید و شمارگان آن تابحال ۲۷ هزار و ۵۰۰ نسخه بوده است.

1399/01/18
23:41:32
5.0 / 5
2896
تگهای خبر: داستان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱