ریدلی اسكات خواهان استفاده از كوپن در آمریكا شد

ریدلی اسكات خواهان استفاده از كوپن در آمریكا شد

به گزارش بلك بلاگ «ریدلی اسكات» كارگردان برنده اسكار انگلیسی با احمق خواندن «دونالد ترامپ» از نحوه واكنش او به شیوع كرونا انتقاد نمود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ورایتی، به ادامه گسترش ویروس كرونا، پروژههای سینمایی در هالیوود هم یكی بعد از دیگر متوقف میشوند و به تازگی هم فیلم «آخرین دوئل» جدید ترین پروژه سینمایی «ریدلی اسكات» هم مراحل ساخت خویش را نیمه تمام رها كرده است.
این فیلم كه در حال و هوای قرن ۱۴ میلادی در فرانسه ساخته میشود با بازی «مت دیمون» و «بن افلك» همراه می باشد و بعد از فیلمبرداری در فرانسه حالا برای ادامه ساخت در آمریكا باید منتظر بماند شرایط به حالت عادی بازگردد.
«اسكات» ۸۲ ساله كه ساخت فیلمهای معروفی چون «گلادیاتور»، «بیگانه»، «بلیدرانر» و «مریخی» را در كارنامه دارد با احمق خواندن «دونالد ترامپ» و انتقاد از سیاستهای دولت وی در مواجهه با ویروس كرونا گفت با نگاهی به سیاستمدارانی كه در سطح جهان اداره امور را در دست دارند متوجه می شویم نیمی از این رهبران احمق و نیمی دیگر مستبد هستند و به ندرت افرادی پرارزش در بین آنها دیده میشود.
او پیشنهاد خویش را درباره نحوه مدیریت شرایط بحرانی حالا در آمریكا و انگلیس هم بیان كرد و اظهار داشت: من بچه جنگ هستم و در سالهای جنگ از سهمیه بندی استفاده میكردیم و مردم نمیتوانستند هر قدر كه میخواهند غذا بخرند و به جای آن ما از كوپن استفاده میكردیم و هر فردی قادر بود مقدار محدودی از اقلام را خریداری كند. آنها حالا هم باید این كار را انجام دهند چون كه مردم آنقدر زیاد مواد غذایی میخرند كه این غذاها در حال فاسد شدن هستند. در انگلیس هم «بوریس جانسون» باید فكری جدی در اینباره بكند.
«ریدلی اسكات» تنها راه پیشگیری از شیوع كرونا را ماندن در خانه دانست و گفت این ویروس در خیلی از افراد با علایمی شبیه به آنفولانزای متوسط تا شدید همراه می باشد و افراد سالمند چون من باید مراقب خودمان باشیم. من خیلی احتیاط میكنم و دوست دارم برگردم و فیلم نیمه كارهام را با «مت دیمون» تمام كنم.




1399/01/08
14:23:32
5.0 / 5
3173
تگهای خبر: خرید , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱