بازی كن و سرگرم شو...

بازی های ویدئویی خلاق را در خانه بازی كنید وبه كرونا شبیخون بزنید

بازی های ویدئویی خلاق را در خانه بازی كنید وبه كرونا شبیخون بزنید

به گزارش بلك بلاگ بازی هایی كه می توانند در ایام قرنطینه سرگرم كننده باشند و بار فرهنگی بالایی دارند را در فهرست فعالیتهای فرهنگی خود قرار دهید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، با عنایت به این كه این روزها ۹۰ درصد مردم در قرنطینه خانگی به سرمی برند، علاوه بر خوانش كتاب، تماشای فیلم و… می توانند بازی های موبایلی و ویدئویی را در تفریحات و سرگرمی خود بگنجانند. تفریحی كه كم هزینه و سرگرم كننده است. همینطور بازی های آنلاین هم وجود دارند كه علاوه بر مفرح بودن، تأثیرات روان شناختی خوب و عامل رشد خلاقیت در مخاطب بازی كننده می شود. در ایام قرنطینه و برای پیشگیری از كرونا ویروس، ماندن در خانه روزهای كسالت باری را برای نوجوانان به وجود آورده است كه با بازی كامپیوتری این اوقات كمی سرگرم كننده تر خواهند شد.
شبیخون
«شبیخون» یك بازی آنلاین در سبك استراتژی است. شما در این بازی مدیریت مقر فرماندهی خویش را بر عهده دارید و با قوی كردن استحكامات دفاعی خود می توانید در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی كنید.

دریاسالار
اگر دوست دارید فرمانده یك كشتی باشید و هیجان های دریاسالار بودن را تجربه كنید، بازی «دریاسالار» این لحظات جذاب و لذت بخش را برای شما فراهم می آورد.
شما در این بازی باید پیش از بازی كشتی هایتان را برای مخفی شدن خوب بچینید و حین بازی برای نابود كردن كشتی های حریف محل اختفای آنها را پیدا كنید. هر كسی كه تمام كشتی های حریف را نابود كرد پیروز میدان می شود.

كوتوله های آترو
هیولاها برای تسخیر آترو دست به حمله زده اند و در این راه از تمام امكاناتشان استفاده می نمایند. كوتوله های آترو در مقابل این حملات از قلعه دفاع می كنند ولی نیاز به تقویت توان دفاعی دارند. شما می توانید با ادغام كوتوله ها در هم، آنها را قدرتمندتر و آماده نبرد كنید و از قلعه محافظت كنید.
این بازی توسط تیم آب های خونین، در سال ۱۳۸۹ تولید شده است، این بازی در بخش تفننی بعنوان بازی تازه برگزیده انتخاب شده بود.
جنگ كاغذی
بازی رقابتی آنلاین «جنگ كاغذی» یادآور بازی خاطره انگیز و نوستالژیكی است كه بیشتر بچه های دهه ۵۰ و ۶۰ تجربه بازی كردنش را دارند و بچه های دهه ۷۰ و ۸۰ هم با آن غریبه نیستند.
این محصول، بازی معروف و موفق مركز رشد است كه همواره جز بازی های برگزیده در بخش های مختلف قرار گرفته است. جنگ كاغذی ساخته تیم آب های خونین است كه در سال ۱۳۹۶ تولید شده است.

كوریدور
«كوریدور» یك بازی استراتژی نوبتی با قابلیت بازی به صورت دو نفره و یا چهار نفره با حریف شانسی، دوستان و هوش مصنوعی است. بازی در یك صفحه ۹ در ۹ انجام می شود. هدف بازی رساندن مهره خود به آخرین خانه مقابل در صفحه است و هر بازیكن، ۱۰ دیوار در اختیار دارد كه به وسیله ی آنها، باید مانع رسیدن مهره حریف به انتهای صفحه شود.
این بازی توسط تیم درفك و در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است.
منچستان
بازی منچ را همه ما می شناسیم و تجربه انداختن مهره های سیاه و سفید روی صفحه مقوایی و حركت مهره ها روی خانه های این صفحه را داریم. اما تجربه بازی آنلاین، تجربه ای متفاوت و جذاب خواهد بود. می توانی با «منچستان»، با دیگران به صورت آنلاین، منچ بازی كنی و لذت ببری!





منبع:

1399/01/06
14:18:59
5.0 / 5
3213
تگهای خبر: رمان , فرهنگی , فیلم , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳