با موضوع قرنطینه؛

فراخوان ششمین دوره جایزه فرشته منتشر گردید

فراخوان ششمین دوره جایزه فرشته منتشر گردید

بلك بلاگ: فراخوان ششمین دوره جایزه فرشته با موضوع قرنطینه در دو بخش داستان كوتاه و عكس منتشر گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، ششمین دوره جایزه فرشته با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتابخوانی از یكسو و اشاعه و ترویج زبان فارسی از طرف دیگر برگزار می گردد و علاقه مندان جهت شركت در این رویداد فرهنگی، تا سی ویكم خرداد ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند.
علاقه مندان جهت شركت در بخش داستان كوتاه باید آثار خودرا درفرمت doc یا docxو حداكثر تعداد كلمات ۳۵۰۰ كلمه به دبیرخانه ارسال نمایند. همین طور داستانِ ارسالیِ شركت كنندگان در این رقابت نباید قبل از این در هیچ مسابقه ای شركت كرده باشد. هر نویسنده هم تنها امكان ارسال یك اثر را به دبیرخانه «جایزه فرشته» دارد.
در بخش عكس نیز، عكس ها باید با ابعاد ۳۰۰ DPI و فرمت آن jpg بوده و هر شركت كننده می تواند حداكثر ۳ عكس به دبیرخانه ارسال نماید. در این بخش تصاویر ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند نیز می توانند در مسابقه شركت نمایند.
علاقه مندان برای تكمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می توانند به پایگاه اینترنتی جایزه فرشته به نشانی: http: //jayezefereshteh.org بازگشت كنند و توجه داشته باشند ارسال آثار به دبیرخانه جایزه فرشته به منزله واگذاری حقوق این آثار به شهركتاب فرشته است.
جایزه منتخب هیأت داوران برای نفر اول در بخش عكس و داستان، تندیس «جایزه فرشته»، لوح تقدیر، بن خرید شهركتاب و جایزه نقدی ۳ میلیون تومانی است. علاوه بر این ۱۰ نفر برگزیده هیأت داوران، لوح تقدیر به همراه بن خرید شهركتاب دریافت می كنند.
۱۰ اثر برگزیده نهایی بخش عكس و ده نفر نخست بخش داستان در كتاب ششمین دوره به چاپ می رسد و نمایشگاه عكسی از برگزیدگان نهایی هیأت داوران بعد از مراسم اختتامیه برگزار خواهدشد.
شهركتاب فرشته بعد از برگزاری ۵ دوره «جایزه فرشته»، ششمین دوره این جایزه را با دو ماهه تأخیر برگزار می نماید و مراسم اختتامیه جایزه فرشته، مرداد ماه ۱۳۹۸ در تهران انجام خواهد شد.
دبیر ششمین دوره از جایزه مذكور، پژمان موسوی است و این دوره از جایزه «فرشته» نیز به صورت بین المللی برگزارمی شود.


منبع:

1398/12/24
15:34:05
5.0 / 5
3200
تگهای خبر: اینترنت , جایزه , خرید , داستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳