لال ماهی منتشر می شود

لال ماهی منتشر می شود

به گزارش بلك بلاگ محمدرضا براری از انتشار تازه ترین مجموعه داستان خود با عنوان لال ماهی از جانب انتشارات سیب سرخ اطلاع داد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، محمدرضا براری، نویسنده و منتقد ادبی از آماده انتشار شدن مجموعه داستان تازه خود با عنوان «لال ماهی» اطلاع داد و اظهار داشت: این مجموعه داستان شامل ۷ داستان كوتاه است كه در فضا و اقلیم شمال كشور رخ می دهند و عناصر طبیعت پیرامون در تك تك داستان ها نمودی آشكار دارد.
شاعر مجموعه "دیگر اشتهای عاشق شدن ندارم " اضافه كرد: مفاهیمی چون تنهایی و رنج انسان امروز، در مواجهه با خود و اطرافش و شكل گیری كشمكش، در این داستان ها آشكار است. انسان محوری و نگاه به درونیات انسانی از خصوصیت این مجموعه داستان به حساب می آید.
براری اظهار داشت: قلب عروس دریایی، وداع آخر، نور لای درخت ها، لال ماهی، خراب خانه، تاریكی اعماق و اتاق جوانی همچون داستان های مجموعه داستان «لال ماهی» است.
این داستان نویس بیان نمود: به دلیل تعلق خاطر به نثر و زبان پیراسته و ایجاز در داستان نویسی تلاش كرده ام به نثر و زبان داستان توجه ویژه داشته باشم تا مخاطب را در لذت خواندن داستان همراه تر كنم.
محمدرضا براری متولد ۱۳۵۶ و ساكن شهرستان بابلسر است و تابحال مجموعه شعرهای "دیگر اشتهای عاشق شدن ندارم "، "شباهت" و "فرشته هایی از فلز" و داستان "صندوقچه ی آرمان خواهی" از وی انتشار یافته است.
مجموعه داستان «لال ماهی» نوشته محمدرضا براری بزودی از جانب انتشارات سیب سرخ وارد بازار كتاب می شود.

1398/12/22
23:47:23
5.0 / 5
3433
تگهای خبر: داستان , رمان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲