برگزاری پویش هرخانه یك كتابخانه

برگزاری پویش هرخانه یك كتابخانه

بلك بلاگ: مدیر مركز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج از برگزاری مسابقه بزرگ با موضوع كتابخوانی آگاهی داد و از عموم مردم جهت شركت در پویش كتابخوانی «هرخانه یك كتابخانه» دعوت كرد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، مصطفی زیبایی نژاد با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراكز فرهنگی و ضرورت حضور اعضاء خانواده در منزل به خاطر كنترل شیوع ویروس كرونا، بیان كرد: مركزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج درحال برگزاری پویش مطالعاتی «فصل باران» با محوریت كتاب «تمنای بی خزان» با جوایز بهادار ای بوده كه این پویش همچنان دارد. این نهاد بنا به شرایط پیش آمده در كشور در صدد برگزاری یك مسابقه بزرگ و محوری با موضوع كتاب خوانی بوده كه هماهنگی های اولیه آن انجام شده و در ایام آینده بطور رسمی اعلام خواهد شد.

زیبایی نژاد با بیان این كه پویش «هرخانه یك كتابخانه» با هدف ترویج فرهنگ غنی كتابخوانی است، اشاره كرد: از مردم دعوت می شود تا به این پویش پیوسته و در این ایام هر فرد یك كتاب از كتابخانه منزل خودرا مطالعه كرده و از اوقات خانه نشینی خود به خوبی استفاده نماید.

مدیر مركز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج درانتها اشاره كرد: همین طور كتاب های باارزش و مناسب رده های سنی مختلف، در برنامه تلویزیونی «به توان ما» كه با همت سازمان تبلیغات اسلامی و مشاركت مركز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج از امروز (شنبه۱۷ اسفند) حوالی ساعت ۱۸ از شبكه سه سیما پخش می شود، معرفی خواهد شد.




منبع:

1398/12/17
21:59:41
5.0 / 5
3329
تگهای خبر: برنامه , شركت , فرهنگی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲